Alla inlägg under september 2013

Av Annica - 30 september 2013 21:14

hej alla här kommer min helg m.m







 


ha de gutt alla! //Annica

Av Annica - 29 september 2013 20:42

Heeeeeej!   

Det var  längesen jag gjorde ett inlägg nu.. så tyckte de var dax igen, så här kommer ett om lite dö snack!

glöm inte och kommentera om ni har ideer på vad jag kan blogga om!









  ha de kanon alla! kramizar//Annica

Av Annica - 26 september 2013 19:47

Hej!   

Lite prat om allt och inget, + en lite busig Tyson här!   ..ursäkta hehe!


tror inte Tyson gillar MFF så mkt!   


just de instagram: Annica1988

Skypte: Annica88an





 


ha de kanon alla! på återseende   ///Annica

Av Annica - 25 september 2013 18:09

Ja inte kan jag sjunga inte så tro nu inte att jag tror de, har tråkigt idag hehe, så roar mig på bästa sätt   hahaa... mimar låten "jag tackar tackten"  med Frida Appelgren ... i slutet är ett klipp där jag sjunger me men jag va så kass så jag sluta spela in hahaha, men bjuder på den ändå!!   











 


ha en trevlig Onsdag alla!   ///Annicas.

Av Annica - 24 september 2013 17:58

Hej kvällens blogg här!   

Just de, glömde att säga att Tyson blir 6 månader idag!   










 


ha de bra alla vänne! kraaaaaaaaaaaaam///Annica

Av Annica - 22 september 2013 14:37

Hej alla!   

här är ett litet klipp som jag och min dotter gör tillsamman! Så kul vi har de ihop, jag älskar dig mer än allt min lilla prinsessa, vad vorre livet utan dig?       ....











De var allt för idag, snart kommer ett tufft beslut...//Annica
 

Av Annica - 21 september 2013 23:28

Hej alla!   , här kommer ett litet inlägg...   








 


ha de bra alla glada! hihi.. /// Annicas

Av Annica - 20 september 2013 23:42

Ja, som rubriken ltder, skärpning, jag måste verkligen börja blogga oftare.. men visa dagar hinner man inte, tyvärr   .

Idag så skulle jag, Cassandra och Tyson till syrran och hennes familj, men så blev de inte, men i morgon så!   . Jag vill ha mer ideer och tips om va jag kan blogga om! video då!

så välkommen in med era svar! jag har inte så mycket intressant att skriva idag, men ha de bra alla   . Kramar//Annica.  

Presentation


Jag är en tjej i Skåne på 26 år, som skriver om allt möjligt här inne, + lite videoblogg..!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ca hur många gånger kollar du in min blogg?
 1 gång i veckan
 ca 3 gånver i veckan
 ca 1 gång om dagen
 2 gånger om dagen eller mer.
 annat svar.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards