Alla inlägg under februari 2014

Av Annica - 27 februari 2014 17:02

Lite om inget egetligen..  :)



 


ha de bäst alla! =)  //Annica

Av Annica - 27 februari 2014 00:00

Ja, tack ska ni ha, de var kul att svara på. Nu ska jag sova och drömma sött. Undrar ni något om svaren kan ni givetvis fråga.
Då är det Torsdag i morgon, veckorna går fort det gillas! =)
Cassandra ska till sin pappa i helgen.                                          A
Och jag ska på andra äventyr! ^^

Sov så gott alla :)
kramar!

                                         <3

                                                  
         R

                S                                                  
                         A

Av Annica - 26 februari 2014 20:28


Hoppas ni e nöjda, förlåt för snabba och korta svar men jag ville försöka hålla mig till 1 video bara ;) ;)

kramar /Annica

Av Annica - 25 februari 2014 19:55

Hej här kommer dagensklipp.. :)



 


Ha en superduper bra dag alla :)///Annica



Av Annica - 24 februari 2014 11:27

Hejhopp du sköna du är fin som en höna som äter på en böna...
wow va jag kan rimma... nästan så att jag borde gå och simma när de är dimma.
Nej men alltså här kommer dagens klipp ;)





 

Ha de uuunderbart alla sköna..kramar! //Annica

Av Annica - 23 februari 2014 22:47

Hej hoppas alla haft en bra söndag för de har jag haft! =)





ha de bra alla =)
kram/Annica
 

Av Annica - 22 februari 2014 19:22

Hej alla =), här är inlägget för dagen =) =)
ha de kanon alla! <3




 

hehe trodde jag hade stängt av där i slutet men icke då ;) haha !

ha de bra kraaaaaaaaaam///Annica


Av Annica - 21 februari 2014 14:15

Heeej alla, nu tänkte jag ha "frågestund" igen som jag hade för några månader sedan, typ 5-6 så de är verkligen på tiden liksom!
Jag blir så glad om de kommer in frågor.. de är alltid kul att fördriva tiden med hihi...    





                  


ha de så  bra alla, glöm inte frågaaa på !   
Kraaaamar//Annica
 

Presentation


Jag är en tjej i Skåne på 26 år, som skriver om allt möjligt här inne, + lite videoblogg..!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ca hur många gånger kollar du in min blogg?
 1 gång i veckan
 ca 3 gånver i veckan
 ca 1 gång om dagen
 2 gånger om dagen eller mer.
 annat svar.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards