Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

veckans gay tema del 2.. "förbjuden frukt"

Av Annica - 25 juni 2014 23:13

Hej hej alla glada!  =)
här kommer veckans gay tema. Idag handlar det om "förbjuden frukt"  dvs min och Emelies syn på attraktion av människor i vardagen, tex en arbetskompis, en lärare, en handläggare osv.... Emelie startar och pratar om sitt först, efter henne kommer jag...!  Åter igen har ingen av oss sett den andras video i förvägg så att säga...! Hoppas ni orkar se klart hela.. enbart min varation finns på min youtube.. =) !

klippet kommer här:




ha de underbart alla =)  kramar//Annica




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 juni 2014 20:05

...kärlek alltå!  herregud.. nu på sommaren ja men även annars såå klart ;) haha..!   Idag tänkte jag bara skriva lite allt som "ploppar upp"  från huvudet på mig haha ;)  så egentligen inget speciellt men ändå! ;)Humm.. saknar med någon att håll...

Av Annica - 13 juni 2014 16:05

Här svarar jag och Emelie på 10 fråger ang hur det är att vara gay på skola/jobb. Emelie svarar om sin nuvarande arbetsplats och jag svarar i allmänhet om "allt" jag vatt med om. Det är Emelie som har varit duktig och klippt ihop allting så bra, vi...

Av Annica - 27 maj 2014 18:46

Hej hej alla!nu tänkte jag så smått starta igen! :)   ha de så bra alla! :) kramizar/Annica ...

Av Annica - 10 april 2014 17:36

Hej alla glada, det var inte igår..! Här är ett video inlägg till er, där ni får bestämma lite vad jag ska prata om eller göra i en video. Äran går till er.. men en viss gräns då.. ;) Något ni kanske vill ha svar på om något?något ni hade tyckt va sk...

Av Annica - 31 mars 2014 21:29

Hej på er alla! :)       ha de underbart.. kramar :)  //Annica ...

Presentation


Jag är en tjej i Skåne på 26 år, som skriver om allt möjligt här inne, + lite videoblogg..!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ca hur många gånger kollar du in min blogg?
 1 gång i veckan
 ca 3 gånver i veckan
 ca 1 gång om dagen
 2 gånger om dagen eller mer.
 annat svar.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards