Alla inlägg under oktober 2013

Av Annica - 9 oktober 2013 14:23

Hej!

ja idag är jag super duper trött!    

Igår kom min syster m.f hem efter 2 veckor i Spanien!   
Både jag och Cassnadra har vatt i skolan idag! wiiie  och imorgon blir de samma visa!
detta blir ett kort inlägg för jag är ganska trött!
Lär kanske göra en videoblogg ikväll eller imorgon, de känns som ett tagsen nu!   .

ha de gutt alla! kraaaaaam//Annica

Av Annica - 7 oktober 2013 22:46

hej!
ja som runbriken lyder...glädieglöden slocknade    ja.. Therese fick inte lägenheten!!    dessutom kolla hon på en till idag som hon tyvärr inte fick! Jahap nu tappar man snart hoppet... Elina sa "tredje gången gillt"  hoppas fan de   ...!! Idag fick jaaag ääääntligen träffa Yohanna igen, jag mins knappt när de va sist? 1  vecka sen i alla fall... naaw! (och när för er som inte vet de är INTE nån ny, utan en i min klass   , bara vänner..   )  ha de kanon alla   ..kraaam kalas!!     //Annica

Av Annica - 6 oktober 2013 19:21

Hej, jag lovade ett inlägg till och här kommer det, dock i skriv form nu!   . Vi kom nyss hem har var och kollade på lägenheten Therese sökt, hoppas på att hon får den, en jätte fin 2a tillträde 1 jan, men hon som bodde i den nu skulle flytta den 16 - 17 december, så Therese kunde komma till tidigare! Nu längtar jag bara till jag bor i min egna lägenhet igen!     ... inte så lång väntan då ju!

Nu ska jag bara ta de lugnt resten av kvällen och Cassandra ska strax sova!   .

Jag vill tipsa om en blogg Emelie här är länken till henne http://wannabe-hipster.bloggplatsen.se/   in på hennes blogg och rulla ner lite till de kommer "frågestund"  skriv en fråga vet jag!   . Ha en kanon dag alla!  kramiiiiz///Annica

Av Annica - 6 oktober 2013 11:01

Hej alla, jag är inte helt frisk ännu, men betydligt bättre så gjorde en kort video!   
Sov i 12 timmar de var precis vad jag behövde! mums! hihi..
Aja här kommer dagens video...









Ha en kanon dag alla!   //Annica
 

Av Annica - 3 oktober 2013 20:33

Hej alla!   


Ja, idag är jag mega förkyld, de började så smått igår och idag är de kaoz!, Cassandra börjar bli bättre dock, men ändå ganska förkyld än. Så idag orkar jag inte göra en video, men skriver några rader!   . Tycker lite synd om mig själv om ärligheten ska fram, och ärlig de är något man ska vara!


Har Tyson idag, min lilla bebis har saknat honom så!, jag älskar honom så ofatbart mycket!   .


Jag är extremt sugen på CocaCola!! haha, men har ingen hemma, men de är lika bra de, för ska inte dricka eller äta onyttigt!!! måste va hårt med det, men de kan va svårt ibland tyvärr....  


Ha de bra alla, och jag önskar mig själv att krya på mig hehe..

här kommer lite bilder sen innan idag på Tyson!


     

Av Annica - 2 oktober 2013 17:32

Hej på er allahopa !   






 


hahha, snygg stilla bild på videon!   ... aja de får ni leva med hehe, och jag med, men ha de bra alla, nu ska vi över till Therese och djuren, kolla lite skildavärdar! Kramizar//Annica Pannica!   

Av Annica - 1 oktober 2013 22:00

Heej!

Ja, jag blonderade mig idag, två gånger som vanligt... sen kom Therese o snagga mig på sidorna, tack!

men nu tappar jag hår... en låång video på  nästan 13 min, så håll ut hehe..





tack för ni kolla på denna långa.. //Annica

Presentation


Jag är en tjej i Skåne på 26 år, som skriver om allt möjligt här inne, + lite videoblogg..!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Ca hur många gånger kollar du in min blogg?
 1 gång i veckan
 ca 3 gånver i veckan
 ca 1 gång om dagen
 2 gånger om dagen eller mer.
 annat svar.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards